Buss, Göteborg och färja. Nu har resan börjat på riktigt.

Hallå!

Nu är vi allihop på båten efter en mycket lång och ganska långdragen bussresa som var ungefär 9 timmar lång.

Imorse när man stod på busshållplatsen kändes det nästan lite overkligt. Jag kan ju bara tala för mig själv men jag tror nästan alla kände så. Man var ganska nyvaken, hade nyss kollat igenom sin packning så man inte glömt något. Pass, pengar och kläder. Är allt med?

Men på något sätt så gick det ändå bra. Väskan kom med, passet var i ryggsäcken, pengarna var i plånboken som också låg i ryggsäcken och alla kom på bussen och alla hittade sina platser.

Efter den långa bussresan kom vi fram till Göteborg och till den gigantiska färjan. Och nu efter att vi kommit på plats i våra hytter, fått lite köttfärssås och spagetti i magen och sett båten lämna kajen i solnedgången så tror jag alla är ganska nöjd och belåtna och jag tror nog alla är ganska spända och nyfikna på hur resan kommer bli.
Det är i alla fall jag.

// Simon Åslund


Kommentarer
Postat av: Klas H

Ser ut att vara ett skönt gäng. Ha det bra, sköt er :o) och ha kul!

2010-09-14 @ 11:35:34
Postat av: Klas H

Verkar vara ett skönt gäng! Ha det bra, sköt er :o) och ha det så kul.

2010-09-14 @ 13:24:21
Postat av: Lovisa

fint skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-04 @ 04:13:15
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0