Snart dags för hemfärd..

Hej alla läsare!

Nu börjar det dra ihop sig för hemfärd en vecka här nere i Berlin. Jag vet inte hur alla känner men jag skulle tro att alla längtar hem lite grann men samtidigt så vill nog en del av alla stanna här längre. Vem vet, kanske är det någon som flyttar hit en dag?
Men nu är vi som sagt snart påväg hem och just nu sitter vi och väntar på bussen utanför vandrarhemmet.

Som ni säkert såg så kom det inte in något inlägg igår så jag tänkte berätta lite om studiebesöken som vi gjorde igår. Igår så fick vi välja ett av två studiebesök. Ett av dem var story of berlin som berättar om hela berlins historia  och det andra var Berliner unterwelten som var en bunker som användes som försvarsanläggning under andra världskriget och en avfyrningsplats för att skjuta ner flygplan. Och efter vi var klar med allt det här så fick vi göra vad vi ville, men bara vi gick till något känt ställe och tog kort på den platsen.

Resan har vart hur bra som helst, men i min åsikt för kort och jag skulle gärna stanna här ett tag till. Men lite hemlängtan har man ju såklart.

Det kommer  nog komma nåt inlägg till med bilder från våra studiebesök igår, så kika gärna in några dagar till framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0